banner image

Til jouw customer experience (CX) naar een hoger niveau

  • Koen Peters & Krystyna Cichon

Verbeter je customer journey, focus op het juiste doelpubliek, meet en analyseer je marketingactiviteiten en automatiseer je sales en serviceactiviteiten! De SAP-gecertificeerde Flexso CX Acellerator Packages bieden jouw onderneming de voordelen van een krachtige, eenvoudig te implementeren sales- en marketingoplossing. Klaar om je klanten de ultieme customer experience (CX) te bieden?

Pluk de vruchten van een geïntegreerde sales- en marketingoplossing

Een goede sales- en marketingtool is veel meer dan een leuk extraatje. Het is een waardevol instrument om het juiste doelpubliek een fantastische ervaring te bezorgen, de impact van je marketingactiviteiten te meten en te analyseren en je winstgevendheid te verzekeren op lange termijn. SAP CX Sales & Marketing is de tool bij uitstek om je CX-strategie te lanceren en biedt vier belangrijke voordelen:

  • Je sales- en marketingprocessen worden op elkaar afgestemd dankzij automatisering en een centraal 360°-klantenoverzicht.
  • Je garandeert betrouwbare mobiele ervaringen op alle apparaten.
  • Je biedt klanten ervaringen op maat, gebaseerd op hun behoeften en gedrag.
  • Je sales- en marketingteam kan nog efficiënter samenwerken, dankzij een gecentraliseerde databank met klantgegevens.

De tool zorgt niet alleen voor een aanzienlijke verbetering van de customer experience. Het optimaliseert ook de productiviteit van je team, verhoogt de gemiddelde transactiewaarde en verkort de vereiste tijd om prognoses en intuïtieve rapporten te genereren.

Snel, risicoloos en SAP-gecertificeerd configuratietraject

De implementatie van een nieuwe SAP-module brengt technische uitdagingen mee en kost tijd en geld. Onze SAP-gecertificeerde oplossing beperkt die uitdagingen tot het absolute minimum, dankzij een versneld, kant-en-klaar configuratieproces op maat van jouw bedrijf.

Wat kan Flexso betekenen voor jouw organisatie?

  • snelle time-to-value
  • een end-to-end implementatie gebaseerd op best practices en op maat van jouw onderneming
  • de beproefde werkwijze van ons SAP-gecertificeerde CX-team
  • minimale risico's dankzij vooraf bepaalde implementatietijden en prijzen

Twee mogelijke trajecten, zonder verrassingen

Het hele proces omvat 6 stappen:

  1. Tijdens de intakesessie komen we meer te weten over je bedrijf en behoeften op het gebied van servicemanagement.
  2. We organiseren verschillende workshops met je team om de huidige situatie te analyseren en bepalen de uiteindelijke vereisten aan de hand van een requirements traceability matrix (RTM).
  3. Je krijgt een uitgebreide demonstratie van alle functionaliteiten van SAP CX Sales & Marketing.
  4. Ons team bouwt een proof-of-conceptversie van CX Sales & Marketing, aangepast aan jouw behoeften.
  5. We verzorgen een snelle implementatie van de oplossing, met standaardconfiguratie.
  6. De volledige, gedetailleerde implementatie is voltooid.

Je kan kiezen tussen twee opties:

  • de standaardoptie 'Accelerator', die 8 weken duurt van intake tot implementatie.
  • de uitgebreidere optie 'Accelerator +', die 16 weken duurt van intake tot implementatie en een aantal extra functionaliteiten bevat.

Kom meer te weten over ons SAP CX Sales & Marketing-pakket en bereid je voor op een fenomenale transformatie van je CX!

We delen onze kennis graag met u

Lees als eerste hoe Flexso concrete cases aanpakt en profiteer van tips op basis van ervaringen uit de praktijk.

mascotte
Flexso

Voor een betere website ervaring gebruiken we cookies. Meer informatie