banner image

Next level Customer Experience

December 17 | Webinar

  • Flexso

Welke stappen zet jij met je organisatie om enthousiaste en loyale klanten te maken? Hoe maak je het verschil met de concurrent zodat klanten jou vertrouwen geven en keer op keer voor je organisatie kiezen? Klanttevredenheid is in deze tijd belangrijker dan ooit, zowel in een B2C als in een B2B omgeving. Een succesvolle strategie en ultramoderne CX-oplossing helpen jouw bedrijf een hogere klanttevredenheid te bereiken, het klantverloop te verminderen en de verkoopomzet te verhogen.

Heeft jouw organisatie Customer Experience als hoogste prioriteit op de agenda staan en wil je vanuit eerste hand inzichten over hoe andere bedrijven stappen zetten om de klantervaring van hun klanten te verbeteren? Meld je dan kosteloos aan voor onze Customer Experience webinar op 17 december om 14:00 CET.

Dit webinar is afgelopen. Ben je op zoek naar nieuwe manieren om uw klantervaring te verbeteren? Lees alvast onze blog over 'de 4 persoonlijkheden van klantgerichtheid' of geef ons een seintje zodat we samen kunnen kijken hoe je een onvergetelijke klantreis kunt creëren.

Welke onderwerpen komen aan bod?

  • Hoe creëer je een gebruiksvriendelijke, commerciële omgeving voor je klanten.
  • Hoe kan SAP Customer Experience jouw organisatie helpen bij het ondersteunen van het volledige klanttraject.
  • Hoe kan je naar een consistente omnichannel-klantervaring gaan en een 360 ° -beeld van jouw klant behouden.
  • En nog veel meer

Voor wie?

Alle B2B en B2C bedrijven die hun klanten een ultieme klantbeleving willen bieden.

We delen onze kennis graag met u

Lees als eerste hoe Flexso concrete cases aanpakt en profiteer van tips op basis van ervaringen uit de praktijk.

mascotte
Flexso

Voor een betere website ervaring gebruiken we cookies. Meer informatie