banner image

6 redenen om uw financiële processen te automatiseren

Minder kosten, minder fouten, meer tijd en meer controle

  • Lien Desmet
    Lien Desmet

Het verwerken van facturen is in veel bedrijven een arbeidsintensief, tijdrovend proces. Met behoorlijk wat kansen op fouten. De medewerkers van het Accounts Payable-team moeten de facturen immers nauwkeurig controleren en alle details overtikken, voor ze de facturen kunnen inboeken. 

Het alternatief? Er zijn heel wat oplossingen beschikbaar om financiële processen zoals Accounts Payable of Sales Orders te automatiseren en, bijgevolg, te vereenvoudigen. U bespaart tijd, boekt meer winst en krijgt tegelijk meer controle op uw organisatie. Kiest u voor een oplossing die perfect kan worden geïntegreerd in uw SAP-platform, dan haalt u maximaal rendement uit uw investering in SAP.

Flexso kan u daarbij helpen. Samen met Cronos-zusterbedrijf Dynatos implementeren wij SAP- gecertificeerde end-to-end oplossingen voor het automatiseren van uw financiële processen. Onze add-on oplossingen zijn gebaseerd op software van ReadSoft, een Lexmark-bedrijf dat sinds 1991 wereldwijd de toon zet in software voor documentenverwerking. 

6 redenen om te investeren in automatisering

  • U bespaart kosten en reduceert de kans op fouten bij de invoer
  • Facturen worden automatisch gematcht met inkooporders binnen de SAP-omgeving
  • Uitzonderingen en general expense facturen worden automatisch doorgestuurd voor controle/goedkeuring
  • Ondersteunt SOX-compliance
  • U heeft 24/7 toegang tot actuele, nauwkeurige informatie
  • Uw financiële integriteit is gewaarborgd

Ook Hubo doet het niet langer zelf …

Wie ‘doe-het-zelf’ denkt in België denkt Hubo, toch? Met meer dan 139 winkels verspreid over heel het land, bekleedt Hubo een stevige tweede plaats in de doe-het-zelfsector. Het winkelaanbod omvat zo’n 30.000 doe-het-zelf artikelen. Dat betekent ook een pak inkomende facturen! Voor handelsgoederen alleen ontvangt Hubo jaarlijks 650.000 facturen, op papier, digitaal of via EDI.

Tot voor kort werden die facturen allemaal manueel verwerkt, doorgefactureerd aan de franchisewinkels en gearchiveerd. Hubo wilde het team echter vrijmaken voor controlegerichte taken, die meer toegevoegde waarde bieden. De oplossing: stroomlijning en automatisatie. Door het proces te digitaliseren en te stroomlijnen, werkt Hubo vlotter, accurater, kostenefficiënter én met meer plezier. 

Meer weten? Contacteer ons voor meer informatie!

We delen onze kennis graag met u

Lees als eerste hoe Flexso concrete cases aanpakt en profiteer van tips op basis van ervaringen uit de praktijk.

mascotte
Flexso

Voor een betere website ervaring gebruiken we cookies. Meer informatie