Aankoop (Supplier Relationship Management)

Aankoop (Supplier Relationship Management)

Optimaliseer uw aankoopproces met professionele bedrijfssoftware

Werkt u op een aankoopafdeling? Dan weet u als geen ander dat een aankoopproces via verschillende kanalen verloopt. Door al die kanalen op elkaar af te stemmen en te stroomlijnen wint u tijd, werkt u efficiënter en bespaart u kosten.

Flexso zoekt samen met u uit hoe u uw aankoopproces en contractbeheer kunt optimaliseren en hoe u op een vlotte manier kunt samenwerken met leveranciers.

Wat kan Flexso voor uw aankoopbeleid betekenen?

E-Procurement

Elke afdeling van uw onderneming bestelt via een interne website toebehoren uit afgesproken catalogi van externe leveranciers. Daardoor verhoogt u de efficiëntie en vereenvoudigt u de administratie van interne aankoopprocessen.
 Een ‘fancy’ browserervaring is belangrijk, maar u moet ook interne regels volgen. Dat kunt u opvangen door een aantal approval flows en workflows te voorzien ter ondersteuning van deze activiteiten.

Procure to Pay

Uw volledige Procure to Pay proces wordt ondersteund. Dat start bij het onderhoud van de leveranciers master data, over het eigenlijke aankoopproces om uiteindelijk te resulteren in het betalingsproces aan diezelfde leveranciers. 

Daarnaast kunt u kiezen voor een aantal mobile apps (Fiori) om het proces verder te ondersteunen. Uw toepassing wordt verder geoptimaliseerd en uw aankoopproces verloopt nog sneller en efficienter, o.a. via Approval apps voor contracten en PO’s, creatie van PO’s, ...

Supplier Collaboration (Ariba)

In de digitale economie van vandaag is het belangrijk heel zichtbaar en efficient te zijn ten opzichte van uw handelspartners. SAP Ariba biedt u het ideale portaal om uw B2B-relaties te managen en te verdiepen. 
Dankij SAP Ariba vindt u vlot de juiste leveranciers en verbetert u uw aankoopproces. U stimuleert competitie en vermijdt manuele handelingen en papieren flows. Het resultaat is dat uw bedrijf tijd en geld bespaart en u bovendien risico’s vermijdt.

Invoice Management (Lexmark)

Om het aankoopproces te verbeteren vermijdt u beter gedisconnecteerde processen. Dankzij Invoice Management automatiseert u inkomende facturen ongeacht het formaat. 
De oplossingen van Lexmark (een SAP certified solution voor invoice processing) automatiseert uw Invoice Management volledig. Van data collectie uit de inkomende facturen, tot verwerking in SAP, over exception handling via workflows tot uiteindelijke rapportering zodat u het volledige proces kunt opvolgen.

Meer weten over onze diensten?

Contacteer ons en we bekijken samen wat we voor u kunnen betekenen.